Sunday, April 6, 2008

FROM:



'GAeSTBOKEN'



to



Asta Kask



from



ORI:





"Hymenopteron hyllar Asta Kask.. vi alskar er... nu som da... elden ni gav fick mitt tonariga likbleka liv att gloda, och nar jag manga ar senare fann er igen ater igen, en slags mental spirituell aterforening, radical poetic reverberation da sag jag att mitt tidigare jag sag en sann sanning i de ljudkakafonier ni adstadkom da som nu och da som nu sag jag mig speglad i eran underbara musik, nu ser jag mig stopt i den, den har skurit ut mitt undermedvetna... Jag bor och lever i USA (St lOUIS) nu mer, har en amerikansk fru (men ar inte troende!!!lol) och trivs ganska bra med livet trots allt( det har varit en lang resa- - - jag levde 8 ar i New York City, fodd i Stockholm 1976), jag menar det ar ju daligt med libertinsk anarkistisk feud / / / men det liknar har och nu en dodskamp och jag lyssnar illvilligt med stor inspiration till er musik varje dag. Den lyfter anden. (andra i min omjivning hatar den . . .varfor???) Den ar ett tydligt och sannt exempel pa hur vacker och sann manniskan kan bli genom poetisk musik som tors genomskada makt spektaklet och de sjal-losa politikernas potatismos. De ar rytmen som far mig att skalla i den igenomskinliga sjalens vattuhal. Vi kan gemensamt nadvandigt genomskada luder verklighetgen, vare den kallas Bush eller Clinton... eller Moderat. . . Ni ar heroiska hjaltar som vi (amerikanska motstondsrorelsen) i tve-skadlighetens USA bara kan se som mytiska, poetiska, grandiosaaa... Asta Kask ASTA KASK ASTA KASK ASTA KASK... jag ber er... e-mail: r_lindroth@hotmail.comse till HYMENOPTERON & THE CHARLATANS OF GRAVITY... the surrealist movement needs your ardent support and love... with love and hope of further communiqeus...



- - - ORI SAPEL"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home